5 super brzih recepata za zdravi i fini doručak (:

Instagram, Facebook, različiti portali svakodnevno nas podsjećaju kako je ljeto sve bliže, a kilogrami se nikako ne tope. Ljudi se dijele u dvije grupe: one koje baš briga i za ljeto i za celulit, i na one koji žele tih deset dana na moru biti zadovoljni svojim tijelom. Doručak je najvažniji obrok u danu i nikako ga ne smijete preskočiti. Razmislite samo –  dan prije posljednji ste put jeli oko 18 ili 19h, a sada je već jutro. To je 12h bez obroka! Znam da smo svi u gužvi, preopterećeni, zaposleni i ne stignemo se još baviti i zdravim doručkom. Bolje ćemo kupiti nešto u pekari, a sada popiti kavu na brzinu. I eto od kud kilogrami, iz pekare u koju odlazite jer ste lijeni. Odlučili smo stoga s vama podijeliti pet super brzih recepata za zdravi doručak.

Recept br. 1

Zobene pahuljice ili mrziš, ili voliš, trećeg nema. Ono što ne možeš reći jest da ti nisu fine, jer jesu. Sam kreiraš kako ćeš ih jesti – slane, slatke, kisele.  Mi smo s vama odlučili podijeliti čisti klasik, bez pretjeranih dodataka i za one koji ne vole  sladak doručak. Za zobenu kašu trebaju vam: zobene pahuljice (40g), pola šalice vode i pola šalice mlijeka, 1 srednja banana te jagode i borovnice po želji. Zobene pahuljice stavite u zdjelicu, zalijete vodom i mlijekom (zapravo o vama ovisi hoćete li vodu i mlijeko pomiješati, ili ćete staviti samo jedno od toga). Dobivenu smjesu stavite u mikrovalnu na jednu minutu. Izvadite van, stavite gore voće i pospete cimetom. Dobar tek!

          34070951_1490414181088054_4993552106175594496_n.jpg

Recept br. 2

Ponovno zobene pahuljice, ali u malo drugačijem obliku – palačinkama! Trebat će vam 40g zobenih pahuljica ili zobenog brašna, 1 cijelo jaje i malo praška za pecivo. Sastojke pomiješate i u dobivenu smjesu dodate mlijeka po potrebi. Na ugrijanu tavu za palačinke stavite malo kokosovog ulja i raspodijelite smjesu na tri jednaka kruga, kako biste dobili prave američke palačinke. Kada su gotove, stavite ih na tanjur i ukrasite kako želite. S voćem i maslacem od kikirikija, posnim sirom i voćem, mogućnosti je bezbroj.

          33831250_1490413617754777_2971492803277750272_n.jpg

Recepr br. 3

Sljedeći je recept malo više kaloričan nego prethodni, ali i dalje zdraviji od svake pekare ili još gore, preskakanja doručka. Potrebne su vam dvije kriške integralnog kruha (i samo integralni kruh dolazi u obzir) i maslac od kikirikija. Maslac tanko namažete na obje kriške (tu je ujedno i zamka, ako pretjerate s količinom ovaj doručak prestaje biti zdrav i postaje kalorijska bomba) nakon čega na kruh stavite voće po izboru – banane ili jagode. Ako želite da vaš doručak bude još zdraviji, umjesto kruha pojedite rižine krekere.

          33791088_1490413727754766_7763229236642447360_n.png

Recept br. 4

Omlet svi volimo zbog njegove zasitnosti i brzine pripreme. Ukoliko vas čeka težak dan savjetujemo vam omlet za doručak. Ono što vam treba su dva cijela jaja, pola crvene, žute i zelene paprike i pola tikvice. Jaja izmutite i začinite s malo soli i papra. Povrće nasjeckate i pomiješate s jajima. Na kraju možete dodati malo mozzarelle i pureće šunke, za bolji okus.

          33902518_1490413664421439_3370421486127939584_n.png

Recept br. 5

Naš posljednji recept ujedno je i najbrži od svih, a prikladan je za ove vruće dane jer ne morate stajati za štednjakom da ga pripremite. Riječ je o njegovom veličanstvu, smoothiju. Trebat će vam o,2l vode, ili mlijeka, ili jogurta – ovisi o ukusu, i puno voća i povrća, po izboru naravno. Nas je oduševila sljedeća kombinacija: 1 velika banana, 50g avokada, 1czl meda, 1czl chia sjemenki, pola šake špinata i malo borovnica. Sve zajedno staviti u blender i pokušati ne popiti odjednom.

          33894889_1490413627754776_1083556283832860672_n.png

Comments are closed.

Sva prava pridržana 2022., Filozof iz Osijeka

Pravila privatnosti